Scrapträff Annandag Påsk!

Nu är det dags igen. Efter allt äggätande kan det vara bra att koppla av lite bland brads, papper och goda scrapvänner!

När: Måndag 9/4 (Annandag påsk)
Tid: Fm -> så länge vi orkar/vill. ;) (starttid meddelas senare, men räkna med att vi kör igång runt 9-10)
Var? Troligen i Ing-Maries danslokal på Eriksborg, om vi inte bara blir fyra som sist. Då hyr vi in oss hemma hos någon.

Hoppas att många kan komma och scrappa med oss!

Ta gärna med kalender så vi kan boka fler datum tillsammans framöver.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Mette

Åh, vad kul!

Jag måste försöka komma en stund då iallafall!
Min son fyller 13 år just den dagen, men honom ska vi inte fira förrän senare på eftermiddagen...
Så en stund lär jag allt kunna komma!

Kram
Mette

2007-04-04 @ 22:17:03
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Milla

Jag tänkte komma en stund på förmiddagen :-)

2007-04-07 @ 23:25:10
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0