Scrapträff söndagen den 25/3

Välkomna på Arosscrapparnas första scrapträff på söndag! Vi börjar kl 10 och håller på till ca 15.30 den här gången. Minst en utmaning står på schemat!

Vi håller till i en lokal på Eriksborg (återkommer med vägbeskrivning). För att täcka lokalhyran kommer vi ta ut en liten summa för träffarna. Vi har inte bestämt summan för den än men det handlar inte om några stora pengar. Blir det något överskott kommer dessa pengar att gå till tex tävlingspriser eller fika under träffarna.

Maila till [email protected] för att anmäla ditt intresse. (då kommer du automatiskt med på vår mailinglista)

/Elin

Kommentarer
Postat av: kaad4802

Vad roligt! Jag måste bara fråga, från Västerås bussterminal, är det långt till lokalen därifrån? Funderar på om man kan åka buss från Uppsala (har ett flerzonskort för att ta mig till jobbet iaf) utan att behöva krångla allt för mycket i Västerås.

// Kajsa

2007-03-21 @ 13:19:59
URL: http://kaad4802.blogspot.com/
Postat av: Elin

Hej Kajsa! Det är inte så nära bussterminalen, men det går bra att åka buss därifrån till lokalen. (ca 15 min resväg) Du tar buss 94 ut till Erikslund/Eriksborg. Eller så kanske du kan få skjuts med någon som bor i stan.

2007-03-21 @ 13:42:37
URL: http://arosscrapparna.blogg.se/
Postat av: kaad4802

Tack för svar! Det låter som om det absolut skulle vara värt det =) Tyvärr kan jag inte i helgen, men nästa träff skulle det kanske gå, vore så roligt att träffa likasinnade =)

2007-03-21 @ 13:57:00
URL: http://kaad4802.blogspot.com/
Postat av: Lintis

Vilket bra initiativ! Ska definitivt bokmärka bloggen. Jag ska fundera på om jag kan komma på söndag. Jag ska iväg på annat men kan kanske komma en stund i början.

2007-03-21 @ 16:06:23
Postat av: Mette

Hej!

Det här var en jättebra idé!

Jag hoppas kunna vara med nästa gång det blir en träff istället!
Jobbar ju nu på söndag!
Tyvärr... :(

Kram
Mette

2007-03-21 @ 22:00:08
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0