Scrapträff den 17:e november

Nu är det dags för scrappträff igen.

När:

Lördagen den 17 november


Tid:

Vi börjar kl 11.00 och slutar när vi stupar?


Plats:

I Västerås Square Dance Club:s lokaler på Eriksborg. (vägbeskrivning se nedan)


Pris:
20 kr
Detta ingår: Lokalhyra, godis och dricka. Och en massa kul folk, pyssel och inspiration förstås.

En bit ifrån lokalen finns möjlighet att köpa enklare mat som pizza, sallad mm.


Anmälan:

Anmälan görs till: [email protected] senast 15/11. 

Betalning sker på plats till Ing-Marie.

Vägbeskrivning:
Sväng av E18 vid avfartsnummer 130.Kör riksväg 66 mot Fagersta.
Ca. 300m efter rondellen vid McDonald's, sväng höger vid nästa rondell mot "Eriksborg"mittemot ICA Maxi Erikslund.

image6

När ni svängt av i rondellen mot Eriksborg kör ni förbi den första vägen till vänster (den som leder in till sjukhuset) och förbi den som går till höger. Nu har ni lasarettets parkering på vänster sida sväng ner till vänster efter parkeringen. Ni svänger ner mitt i kurvan på en liten väg (OBS!! vid skylten LV-service) som mest är parkering. Det finns 4 parkeringar precis där man svänger ner och sedan fler längst ner. OBS!! Längst ner finns det 2 parkeringar som är reserverad - stå inte där då får ni böter.

Det finns även parkeringar om ni först svänger ner vänster och sedan höger direkt ..

Hoppas någon fattar något ...

Dörren finns längst ner på den lilla vägsnutten .. det står ringklocka till Västerås Square Dance Club. Kommer ni inte när vi släpper in kl 11... så måste ni ringa på denna då dörren är låst. Tänk på att det tar en stund för oss att springa ner vi är nämligen på andra våningen..

Välkomna

/ Ing-Marie


Kommentarer
Postat av: Annie

Gud vad roligt!!! Jag kommer givetvis, har tänkt göra massor av julkort! Jag kan inte stanna hela tiden dock, eftersom jag ska på fest på kvällen. Och så måste jag hitta någon slags barnvakt till gustav. Han är visserligen 8 år och klarar sig ganska bra ensam, men inte SÅ länge!

Förresten, någon som vet om smale mannen kommer också? HAHAHAHA!!!!

2007-11-13 @ 15:02:52
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com
Postat av: Elin

Kul Annie!! Kan du inte ta med Gustav? Han kanske också vill pyssla? Eller gillar han inte en massa galna tanter som är rädda för smala män? Hihi. :D

2007-11-13 @ 15:53:50
Postat av: CrapArt

Skulle vara hur kul som helst, hade nästan gett upp hoppet om Arosscrapparna men är glad ni är tillbaka;-)
Ska kolla om mamma kan ha pojkarna för jag vill oxå göra massa fina julkort och inspireras av er andra som antagligen har 100 stämplar (jag har väl 5 Ha ha!)?!
Elin, jag gick kurs hos dig och det skulle vara kul att ses igen!

Tjing / Maria i Hallstahammar

2007-11-13 @ 18:22:39
Postat av: Spooky

Hej...vad roligt att ni kommer :). Annie jag bjuder in den smale mannen oxå ;o)

2007-11-13 @ 22:27:56
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej Maria! Klart jag kommer ihåg dig. Hoppas att du kan komma en stund? Har du kvar mitt mobilnummer ifall du inte hittar?

2007-11-13 @ 22:49:41
Postat av: Elin

Maria!! Kom just på att jag har bytt mobilnummer, men maila om du vill ha det nya.

2007-11-13 @ 22:51:00
Postat av: Marie P

Åh, vad kul!
Jag hoppas kunna komma, men är långt ifrån säker. Måste kolla lite med maken.... ;-)

2007-11-14 @ 11:40:49
Postat av: Mette

Halloj halloj!

Nu har jag bytt tur på lördag, så jag kommer på eftermiddagen! Hoppas kunna gå lite tidigare från jobbet och i såfall dyker jag upp vid 14-15 tiden!

Himla skoj ska det bli!!!!

Kram
Mette

2007-11-14 @ 15:48:01
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: CrapArt

Hej Elin & alla andra!
Nu har jag fixat med barnvakt så jag kommer och hänger på låset kl.11
Vad ska man ta med på en träff? Allt man har eller bara det man tänker pyssla med just denna dag? Tar ni med era "gamla" alster och tittar på eller? Jag har bara varit på en träff i Kolbäck och det är dom som fick mig sugen på stämplar... voj voj, det kostar att ligga på topp:-) Du kan maila ditt mobil nummer till mig Elin, det kan väl du se på denna sidan eller...
Ska bli så kul på lördag!
Maria

2007-11-14 @ 19:02:14
Postat av: Elin

Vad roligt Maria! Jag brukar ta med allt möjligt för jag har svårt att bestämma i förväg hur mina sidor ska se ut. Men en del kan planera färdiga sidor i huvudet och sen bara packa de saker som behövs. Själv känner jag att lite av det roliga försvinner när jag inte får skapa direkt.

Ta gärna med något album så vi får se vad du har gjort! Mailar mitt mobilnummer! :)

2007-11-14 @ 19:48:28
URL: http://moe.sedlacek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0