Vi lever... jodå i allra högsta grad

Hej,

roligt att ni undrar om vi lever .. jodå det gör vi i allra högsta grad som sagt. Men just nu har vi lite lokalproblem. Det enda vi har att tillgå är min (Ing-Maries) danslokal och för er som varit där - ni vet att den inte är optimal. Dessutom blir det ju svårare nu när danskvällarna dragit igång för vi har bara lördagar och söndagar men inte mellan 14.30 - 16.30 för då är det dans. Nåväl men detta vill jag bara berätta att vi fortfarande finns och har ni något förslag på lokal tas det tacksamt emot.

Många kramar till er i höstmörkret.

/Ing-Marie

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan!
Blev såå glad när jag hittade den här sidan!

Vet en lokal på området bredvid mej (Syrenvägen på gryta) som man kan låna. Tror ej det kostar något.
Och det är nästan aldrig någon där.. :)
Kanske skulle vara något?

Kram kram
Frida

2007-10-11 @ 14:07:24
Postat av: Maria Sandborg

Hej

Det vore jättekul med en scrapträff igen, kanske med tema jul, snart dags att börja med julkort, adventskalendrar m m:)

2007-10-14 @ 16:07:56
Postat av: Mette

Ja, vad kul det vore med en träff!
Gärna så snart som möjligt! :)

Kram
Mette

2007-10-15 @ 13:17:38
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Spooky

Hej Frida, javisst är det av intresse.. Kolla gärna upp det och hör av dig på [email protected]

Till er andra - jag fnurar men det är många helger upptagna nu ... men vi ska se vad vi kan hitta på.

*kram*

2007-10-17 @ 21:58:24
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Annie

Ååå, det vore verkligen roligt! Mette sa något om den 17 november? Jag är bjuden på fest på kvällen, men jag kan ju vara med några timmar i allfall!!

2007-11-02 @ 22:37:54
URL: http://viktigating.blogspot.com
Postat av: Marie Pettersson

Kul det vore om vi kunde ses snart igen. Jag blev riktigt inspirerad av kursen hos Elin på FU och vill gärna träffa andra scrapmänniskor och inspireras och surra. ;-)

Håller ögon och öron öppna efter lokal!

2007-11-06 @ 09:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0