Våren är här!

Våren är här! Till och med meteorologerna säger ju det, så nu är det på riktigt. :)

Det händer mycket under våren, bla:

* Syfestivalen i Sollentuna, 29/2-2/3. Vem ska åka dit? Kan vi/ni samåka?
* Örebroträffen 29/3, som några västeråsare ska åka till.
* Nordiska Scrap- och Stämpelmässan i Göteborg 29-30/3.
* Scrap Event of Scandinavia, som ordnas för andra året 27-28/4 i Helsingborg. (Vad säger ni? Ska vi strunta i att shoppa på ett år och åka allihop nästa år?)

Och här i stan då? Visst är det väl dags för en stor träff snart igen? Vad tycker ni andra? Spirar inte vårkänslorna hos er och skaparlusten väcks igen, efter alla mörka månader?

Vem kan tänka sig att hjälpa till inför en träff? Kanske ordna med sponsring av en tävling eller baka något gott att bjuda på. Det finns mycket som kan göra träffarna ännu trevligare.

Kom med förslag på datum när ni vill träffas? Eftersom det är påsk i slutet av mars kanske vi ska sikta på början/mitten av april?

Kommentarer
Postat av: Mette

Vad kul med lite uppdatering!

Jag hade tänkt åka till Syfestivalen... Men vet inte om jag har pengar till det den här månaden!
Är ni många som ska åka?
Får man plats i någon bil isåfall?

Scrapträff vore superskoj!
I april är jag helt ledig 19-20 april!
Kan vi inte ta det då?
Jag hjälper gärna till om det skulle behövas! :)

Kram
Mette

2008-02-28 @ 09:59:39
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Annie

Det skulle vara jättekul med en träff igen! Jag är barnledig udda veckor, så det skulle passa MIG bäst, förstås. Jag skulle kunna baka något till en träff - om det blir någon gång som passar för mig förstås!

Kram,
Annie

2008-02-28 @ 10:42:39
URL: http://paperworks-annie.blogspot.com
Postat av: Elin

Annie: Vi kanske kan locka sonen med roligheter så han vill följa med en liten stund?

Mette: Själv ska jag inte till Syfestivalen. Maken har varit i USA i två veckor och kommer hem på lördag, och sen ska vi bort på kvällen. Men jag har julafton ändå i helgen, han kommer nämligen hem med en scrapväska och en Revva!

2008-02-28 @ 12:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0